Dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leon - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leon - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Leon

Blijf op de hoogte en volg Leon

02 Maart 2015 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen werd ik voor het eerst wakker in The Big Apple. Ondanks de sirenes die de hele nacht loeien en mijn kamergenoot die om 4:30 opstaat om rituelen uit te voeren en te sporten op de kamer heb ik heerlijk geslapen. Vervolgens heb ik mijn tanden gepoetst met kraanwater dat naar chloor ruikt. Een beetje vreemd, aangezien New York bekend staat om haar hoge kwaliteit drinkwater. Daarom heb ik gister maar een jerrycan met water gekocht.

Ik heb vandaag ontbeten in het hotel, waar de eigenaar van de bed & breakfast een prima ontbijtje voor ons heeft gemaakt. Na het ontbijt ben ik met de helft van de groep naar het american museum of natural history geweest, wat ik zelf niet echt boeiend vond. Ook ben ik op het Rockefeller center geweest, dat was echt heel vet. We hebben het wel getroffen met het weer. Daarna ben ik op times square geweest, zijn we daar in wat winkels geweest en heb ik voor Zoé make-up gekocht bij MAC :) Times square is druk. Heel veel mensen, auto's, daklozen, mensen die je iets willen verkopen, zakenmannen, en natuurlijk heel veel reclameborden en lichtjes.

In de avond zijn we met zijn vieren de metro ingestapt richting Soho, daar hebben we bij een gezellig restaurantje gegeten. Roasted chicken met french fries en broccoli. Mooi veel kip.

Het metrosysteem is naar mijn idee best vaag en ingewikkeld. In London snap je zo hoe het zit en welke lijn je neemt waar naartoe, hier is het maar wat gokken en hopen dat het goed komt, en anders maar weer terug.

Morgen weer een dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5998

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 28 Maart 2015

Out of the comfort zone, into the USA

Landen bezocht: